Home   Chat   Discussies   Gebeurtenissen   Downloads   Links  
Gebruikersnaam:

Paswoord:

Paswoord Opslaan Je paswoord vergeten?

Alle Discussies
Algemene chat
Stoppen met roken met prostop?
Printer Vriendelijke Versie  
Schrijver Vorige Onderwerp Onderwerp Volgende Onderwerp  
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Geplaatst - 07/12/2002 : 16:18:49   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Visit Emilie's Homepage   Reageer met Quote Stuur een prive bericht naar Emilie
Wie heeft er ervaring met Prostop?Dit is een laserbehandeling waarmee het stoppen met roken makkelijker zou zijn.
Ben benieuwd of het allemaal zo makkelijk werkt als ze zeggen.

Groetjes Emilie

marleen
Nieuw lid

Netherlands
10 Berichten
241 Goud
15 Rep. Points
Posted - 07/13/2002 : 14:16:19   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek marleen's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar marleen
hoi emilie,

Philippe is al 3 dagen van het roken af. Ik hou je op de hoogte. Het werkt dus wel.

Ga naar boven

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 07/18/2002 : 17:48:51   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Hoi Marleen, is Phillippe ng steeds van het roken af? Ik ben eerlijk gezegd altijd wat sceptisch met dat soort dingen, ik heb zelf ook het idee dat je er ondanks die laser- of acupunctuurbehandelingen toch ook 100% achter moet staan, en niet denken dat die laser het werk moet doen, maar ook de roker die ervan af wil komen.Maar ik heb makkelijk praten , ik rook dus niet.Maar mischien dat ze dat laseren ook wel voor mensen gebruiken die b.v dwangmatig eten ofzo? Het zal toch wel voor meerdere dingen gebruikt worden?Weten jullie dat soms?Ga naar boven
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Posted - 07/18/2002 : 20:18:41   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Emilie's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Emilie
prostop schijnt ook gebruikt te worden bij het afvalen.De stofwisseling schijnt op peil gehouden te worden, waardoor je minder last hebt van de zogenaamde(en welbekende)vreetbuieb,maar of het helpt?ik hou me in elk geval aanbevolen

Groetjes EmilieGa naar boven

marleen
Nieuw lid

Netherlands
10 Berichten
241 Goud
15 Rep. Points
Posted - 07/19/2002 : 11:14:39   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek marleen's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar marleen
Hoi,

Philippe heeft nog steeds niet gerookt. Ik vind het superknap van hem. Als je ziet wat hij rookte. Ik denk echt dat het werkt maar je moet er zelf natuurlijk wel achter staan. Maar laseren voor af te vallen da's misschien nog niet zo verkeerd. Emilie als jij gaat ga ik ook mee voor de lijn hihi.
Doei MarleenGa naar boven

marleen
Nieuw lid

Netherlands
10 Berichten
241 Goud
15 Rep. Points
Posted - 08/07/2002 : 09:13:12   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek marleen's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar marleen
Emilie,

Ik wens je veel succes vandaag want vandaag is de dag. philippe heeft nog steeds geen sigaret aangeraakt. En jij kunt het ook.

groetjes marleenGa naar boven

Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Posted - 08/07/2002 : 09:15:48   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Emilie's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Emilie
Vandaag is het zover,de laserbehandeling.
Ik zie er best wel tegen op,weet eigenlijk ook wel dat ik het toch zelf moet doen en er voor 100% achter moet staan,en dat doe ik ook wel,maar ik ben iemand die makkelijk zegt,ach laat maar zitten,ik steek die sigaret weer gewoon lekker op.
Maar we zullen zien,misschien levert pro-stop toch nog iets bij aan mijn stoppoging,ik hou je op de hoogte.

zwart en wit
Nieuw lid

Netherlands
2 Berichten
108 Goud
7 Rep. Points
Posted - 08/07/2002 : 23:00:49   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar zwart en wit
veel succes !! het zal je echt lukken !! want het is mij ook gelukt
Greoetjes PhilippeGa naar boven
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Posted - 08/08/2002 : 02:54:41   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Emilie's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Emilie
Bedankt Philippe dat succes zal ik nodig hebben.
Het is tot gisteren een uur of half 10 goed gegaan,vanaf dan kan ik mijn gedachtes niet meer verzetten,denk voortdurend aan sigaretten,met als gevolg dat ik alleen nog maar kan lopen janken.
Ik probeer het door te zetten,het is jou ook gelukt, maar ik vind het vreselijk moeilijk.

zwart en wit
Nieuw lid

Netherlands
2 Berichten
108 Goud
7 Rep. Points
Posted - 08/09/2002 : 09:31:06   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar zwart en wit
Ik denk ook nog veel aan sigeretten ! maar toch is er iets binnen in me dat me de kracht geeft om er niet aan te komen!!! en toch liggen de sigeretten gewoon bij ons in de lade.Bezoek mag gewoon roken bij ons thuis !
Ik hoop echt dat het lukt, DOORZETTEN
Philippe en Uty Ga naar boven
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Posted - 08/12/2002 : 22:46:28   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Emilie's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Emilie
Helaas is mijn stoppoging met Prostop niet gelukt,waarschijnlijk ben ik niet sterk genoeg om de sigaretten af te zweren.( of waren mijn motivaties niet goed)
Ik heb het aantal sigaretten wel terug kunnen dringen van 25 naar 7 sigaretten per dag,dus op zich al wel een verbetering.
Prostop helpt wel in de mate dat je lichamelijk dus echt geen trek hebt in een sigaret,alleen het geestelijke verlangen nar een sigaret is niet te stoppen,en dat was nou net waar ik de grootste moeite mee had.
maar goed,we zijn een ervaring rijker en ik ben toch al wel blij met het resultaat van een hoop sigaretten minder op een dag,en ach wie weet ga ik die 7 nog wel eens stilletjes aan minderen.

Spring naar:

Stel in als je standaard homepage Voeg toe aan Fovorieten Privacy Raporteer Fouten 2002 PrijzenVergelijker.nl MaxWebPortal Snitz Forums Ga naar boven