Home   Chat   Discussies   Gebeurtenissen   Downloads   Links  
Gebruikersnaam:

Paswoord:

Paswoord Opslaan Je paswoord vergeten?

Alle Discussies
Algemene chat
Tekst op pakjes sigaretten
Printer Vriendelijke Versie  
Schrijver Vorige Onderwerp Onderwerp Vorige Onderwerp  
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Geplaatst - 05/30/2002 : 10:10:55   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Visit Emilie's Homepage   Reageer met Quote Stuur een prive bericht naar Emilie
Wat vindt jij van de teksten op pakjes sigaretten?
Ik persoonlijk vind de teksten nogal hard en confronterend.Veel mensen kleuren met viltstift de teksten van de doosjes,en zelfs de ouderwetse sigarettenkokers komen weer tevoorschijn.Zou het helpen om die teksten erop te laten staan?soms voel ik me als roker net een crimineel.

Groetjes Emilie

marleen
Nieuw lid

Netherlands
10 Berichten
241 Goud
15 Rep. Points
Posted - 05/30/2002 : 18:01:17   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek marleen's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar marleen
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind dat je als roker zelf wel weet waar je mee bezig bent en dat hoeft dan niet zo overdreven op zo'n pakje sigaretten te staan. Ik ben het helemaal met je eens al rook ik zelf niet. Laat de mensen in hun waarde. Laat ze roken als ze dat willen.

Ga naar boven

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 05/31/2002 : 15:39:28   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Ik ben het met Marleen eens, je kan tegenwoordig niet meer de opmerking komen ;" ik wist het niet".
Zowat in elk tijdschrift, of televisie programma word er wel over gepraat, wat de gevolgen van het roken zijn, zowel op sociaal als op lichamelijk vlak. Dus om nu ook nog eens zo groot die tekst op de shagbuiltjes en sigarettendoosjes te zetten, vind ik dan dus wat overdreven. Ook ik ben geen roker, maar iedereen heeft toch wel een zonde waar hij zich aan te buiten gaat?Ik snoep graag, en ook dat is niet gezond, en dat weet ik, maar dat is toch mijn beslissing?

Ga naar boven

crazyrandy
Nieuw lid

Netherlands
1 Berichten
106 Goud
6 Rep. Points
Posted - 06/10/2002 : 23:41:20   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek crazyrandy's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar crazyrandy
Nou er komt als het goed is pakjes uit waarbij je dus niks leest, pas als je het pakje openmaakt lees je dan de tekst.
dus ben benieuwd wanneer dat dan komt.

Ga naar boven

marleen
Nieuw lid

Netherlands
10 Berichten
241 Goud
15 Rep. Points
Posted - 06/11/2002 : 09:04:51   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek marleen's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar marleen
als je hoort wat ze in canada allemaal al niet doen. Daar zetten ze op een pakje sigaretten een afbeelding van een zwarte long en andere enge aandoeningen die met roken te maken hebben. De jeugd daar heeft er een hobby van gemaakt om de plaatjes te sparen. Zie je wel dat het niet goed werkt. En voor de mensen die zich er wel aan storen zijn er altijd nog de ouderwetse sigarettenkokers. Probleem opgelost.

Ga naar boven

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 06/12/2002 : 19:21:18   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Yep, zo is het maar net!!!Mensen wennen toch wel weer aan die teksten, en zelfs aan enge foto's, dus of het op de lange termijn werkt, tja, ik heb er een hard hoofd in...

Ga naar boven

Albert Weterings
President

Netherlands
1475 Berichten
2661 Goud
1490 Rep. Points
Posted - 06/30/2002 : 13:17:39   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Albert Weterings's Homepagina   Stuur Albert Weterings een ICQ Bericht   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Albert Weterings
Teksten op sigaretten doosjes kun je makelijk verbergen. Hieronder een site met wat ideeen..

Groeten AlbertGa naar boven

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 07/01/2002 : 15:37:03   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Ik zag afgelopen weekend bij een zaakje ook allemaal van die hulzen liggen, met de meest grappige en leuke afbeeldingen erop. Dat worden straks mischien weer collectors-items?Ga naar boven

Spring naar:

Stel in als je standaard homepage Voeg toe aan Fovorieten Privacy Raporteer Fouten 2002 PrijzenVergelijker.nl MaxWebPortal Snitz Forums Ga naar boven