Home   Chat   Discussies   Gebeurtenissen   Downloads   Links  
Gebruikersnaam:

Paswoord:

Paswoord Opslaan Je paswoord vergeten?

Alle Discussies
Film, TV en Radio
Fear Factor
Printer Vriendelijke Versie  
Schrijver Vorige Onderwerp Onderwerp Vorige Onderwerp  
Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Geplaatst - 05/20/2002 : 01:04:55   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Visit Emilie's Homepage   Reageer met Quote Stuur een prive bericht naar Emilie
Vandaag weer naar fear factor gekeken, en het blijft me verbazen wat mensen allemaal eten om een spel te winnen.
Zoals de levende sprinkhanen die ze vandaag op moesten eten.Het idee dat je een levend beest eerst in je mond dood moet bijten en vervolgens ook nog door moet slikken(wat natuurlijk met het nodige gekraak gepaard zal gaan)gaf mij op een afstand al kotsneigingen,laat staan die meisjes die het echt moesten gaan doen.
Gelukkig waren die meisjes ook niet echt gek,want die kozen eieren voor hun geld en gingen de strijd niet aan.
Wat vind jij?zit jij thuis ook te griezelen bij de gedachte dat anderen iets eten wat echt walgelijk is?of zou jijzelf ook zoiets wel doen als je mee zou doen aan zo`n spel?

Groetjes Emilie

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 05/21/2002 : 15:48:07   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Nou, weet je wat ik eigenlijk ook vind, waarom moeten levende beestjes, aaibaar of niet, eigenlijk voor zo'n show ingezet worden? Okee, dat je slachtafval (zoals die ogen, lever, en hart die ze ook weleens moesten eten)opeet, dat vind ik prima, maar levende sprinkhanen, kakkerlakken, of krekels, nou nee!
En het gesol met die muisjes en ratten vorige week, vond ik ook niet zo leuk, voor het zelfde geld knijpen ze zo'n muisje fijn, ik vond het best zielig. Of ben ik nou zo'n muts?

Edited by - Ryanne on 21/05/2002 15:48:44Ga naar boven

Emilie
President

Netherlands
25 Berichten
196 Goud
30 Rep. Points
Posted - 05/22/2002 : 08:25:08   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Emilie's Homepagina   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Emilie
ja inderdaad,klopt wel dat die beestjes er niet om vragen,zo had ik het niet eens bekeken.Die sprinkhanen van afgelopen week zullen wel blij geweest zijn dat ze te eng waren om opgegeten te worden.

Groetjes EmilieGa naar boven

Ryanne
Lid

18 Berichten
132 Goud
23 Rep. Points
Posted - 05/22/2002 : 10:08:23   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Ryanne
Inderdaad, en die ratjes waren bijzonder mak moet ik zeggen, ze hadden eigenlijk gelijk wraak moeten nemen voor al die jaren dat ze als vies en goor behandeld en gezien zijn, het zijn juist hartstikke leuke beestjes, er zijn zat mensen die ze als huisdier hebben, en het is weer eens wat anders dan een cavia of konijn,toch? Wat Fear Factory verder betreft, dat vind ik toch een heel leuk programma om te kijken, ik zie de nederlandse versie liever dan de amerikaanse, daar zitten ze elkaar zo af te zeiken, niet echt leuk meer, dat heeft de nederlandse versie een stuk minder.

Ga naar boven

Albert Weterings
President

Netherlands
1475 Berichten
2661 Goud
1490 Rep. Points
Posted - 05/24/2002 : 12:27:11   Bekijk Profiel   Email Plaatser   Bezoek Albert Weterings's Homepagina   Stuur Albert Weterings een ICQ Bericht   Reageer met Quote Stuur een prive Bericht naar Albert Weterings
Dit weekeinde moet je kijken naar fear factor ze gaan nu Aarbeien happen uit bak met vliegen

ZON. V8, 21.00 uur
Fabienne presenteerde de afgelopen tien weken het spectaculaire programma 'Fear Factor'. De kandidaten reisden naar Zuid-Afrika om daar, tegen het decor van dit schitterende land, opnames te maken. Zondag zal Fabienne voor de laatste keer dit seizoen de kandidaten aan hun grootste angsten blootstellen. De drie opdrachten bestaan uit: Over een paal van dak naar dak, dus op ijzingwekkende hoogte, lopen. Aardbeien happen uit een bak met vliegen. Een megasprong met een auto maken waarbij de landing in het water is.

Voor de fans is er goed nieuws, dit najaar zal 'Fear Factor' met Fabienne terugkeren op V8 voor een tweede seizoen.

Ga naar boven

Spring naar:

Stel in als je standaard homepage Voeg toe aan Fovorieten Privacy Raporteer Fouten 2002 PrijzenVergelijker.nl MaxWebPortal Snitz Forums Ga naar boven